TESTY POZIOMUJĄCE

W Oxford Academy o poziomie nauczania nie decyduje tylko test wyboru a,b,c. Naszych przyszłych kursantów zachęcamy do wypełnienia testu leksykalno-gramatycznego z  zadaniami zarówno otwartymi jak i zamkniętymi.

Test sprawdza metodyk szkoły w najszybszym możliwym terminie. Prosimy o kontakt na biuro@oxfordacademy.pl aby poinformować o rozwiązaniu testu.

Dodatkowo, podczas zapisów przeprowadzamy wywiad w języku polskim z każdym kandydatem. Celem rozmowy jest ustalenie jakie są cele (np. poprawa ocen w szkole, wysoki wynik egzaminu ósmoklasisty, wyjazd do pracy do Wielkiej Brytanii, język branżowy) i oczekiwania, jak wyglądała dotychczasowa edukacja w zakresie języka angielskiego (jeśli kandydat miał kontakt z językiem obcym), z jakich podręczników kandydat korzystał, bądź korzysta oraz  jakie są jego mocne i słabe strony w zakresie nauki języka angielskiego ( np. mówienie, czasy gramatyczne, pisanie).  W przypadku wątpliwości lub chęci wyrażonych przez kursanta, metodyk przeprowadzi również krótką rozmowę w języku angielskim.

Przed rozwiązywaniem testu zostanie też przeprowadzony wywiad z kandydatem o którym piszemy powyżej. Jednocześnie przestrzegamy przed korzystaniem z Internetu czy innego źródła wiedzy podczas rozwiązywania testu. Zbyt wysoki wynik testu będzie skutkował przydzieleniem do niewłaściwej grupy i trudnościami w nauce przez cały czas trwania kursu. Rodziców prosimy, aby nie pomagali dzieciom i zadbali o samodzielne rozwiązywanie testu.

Który test wypełnić? Prosimy o zapoznanie się z poniższymi zasadami lub odwiedzenie nas w naszym biurze, gdzie zawsze doradzamy najlepsze rozwiązania! 

  • Jeśli nigdy nie uczyłeś/aś się języka obcego dodatkowo, nie ma potrzeby wypełniania testu. Zapiszemy Cię na poziom początkujący zgodnie z grupą wiekową: JUNIOR, TEEN lub ADULT ACADEMY.
  • Nie mamy też testów dla przedszkolaków. To Rodzic opowiada nam o przebiegu nauki języka  angielskiego swojego dziecka. Metodyk szkoły chętnie doradzi jeden z poziomów: STARTER (dla dzieci w  wieku przedszkolnym, które nigdy nie uczyły się języka angielskiego) lub KONTYNUACJA (dla dzieci, które opanowały już podstawy: kolory, liczenie i znają wiele nazw otaczających je przedmiotów). Zachęcamy do przyniesienia ewentualnych przerabianych wcześniej podręczników.
  • Dzieci, które otrzymały promocję do klasy 1 i 2 szkoły podstawowej nie piszą testu. O wyborze grupy decyduje metodyk szkoły na podstawie rozmowy z Rodzicem. Jeśli dziecko uczyło się języka angielskiego w  dodatkowym wymiarze godzin, warto przynieść na rozmowę z metodykiem dotychczas przerobione przez dziecko podręczniki. Uczniowie klasy 3 SP mogą podejść test uplasowania – zwłaszcza jeśli uczęszczali na dodatkowe lekcje języka angielskiego.